Hlavní stránka  >  Kosmetika  >  Holení a depilace  >  Vody a balzámy po holení  >  Vody po holení  >  Pitralon F voda po holení 100 ml
Nabízíme pouze zboží skladem

Pitralon F voda po holení 100 ml

-11%

Pitralon F voda po holení 100 ml
Naše cena
42 Kč s DPH 
Ušetříte 5 Kč (11%)
Cena před slevou
47 Kč s DPH
Skladem:   více než 20 ks
Tento produkt není možné samostatně zakoupit.
Početks
Dotaz na prodejceHlídat cenu
Aktuální cena produktu je 42 Kč s dph
  Oznámit, až cena klesne pod    Kč s dph
  Oznámit každou změnu ceny
Váš e-mail  
Zaslat dotaz
Jméno:
Email:
Telefon:
' '
Opište kód:
Dotaz:
Sdílej
Kód:09427
EAN:8592613585026
Značka:Pitralon®  (web)
Pitralon®
Popis produktu
Určení:Pro muže

Pitralon voda po holení - chlapa najdeš uvnitř. České muže provází už od roku 1920

  • Obsahuje vitamin F,
  • Oholenou pokožku dezinfikuje
  • Zároveň osvěžuje.
  • Nový obal si spotřebitelé vybrali sami
Složení

Alcohol, Aqua, Parfum, Ethyl linoleate, Glycerin,Alpha - Isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Cloumarin, Hexyl Cinnmal, Limonene, Linalool.

Vitamín F je základem pro tvorbu a funkci buněčných membrán.

  • Podílí se na kvalitě našich vlasů, nehtů a pokožky (je účinný v boji proti akné).
  • Ovlivňuje naši energii, pomáhá snižovat hladinu cholesterolu v krvi a tím zároveň zabraňuje kornatění cév, ochraňuje také játra a snižuje vysoký krevní tlak.
  • Vitamín F celkově podporuje imunitní systém, zabraňuje vzniku krevních sraženin a působí preventivně proti onemocněním srdce a mozkové mrtvici.
  • Působí také příznivě na funkci prostaty.
Upozornění

Pod značku Pitralon jsou zařazeny tradiční výrobky pánské kosmetiky, které splňují požadavky běžného spotřebitele. Nový obal si spotřebitelé vybrali sami.

Jen málokterému výrobku se podaří, že se rozšíří a zdomácní natolik, že se jeho obchodní značka stane pojmenováním určitého typu výrobku. Vodě po holení značky Pitralon se to povedlo dokonale.

České muže provází už od roku 1920, ještě v padesátých letech se používal slogan – U mužů udává tón Pitralon. Pravidelně se objevoval pod vánočním stromečkem nebo u narozeninového dortu mnoha mužů, patrně nejen kvůli svým kvalitám, ale taky proto, že trh toho více nenabízel nebo jen v omezeném množství. Pro starší generaci je podnes „pitralon“ synonymem jakékoli vody po holení, bez ohledu na to, jestli je na lahvičce napsáno Adidas, Boss nebo Gilette. Značka pronikla i do lidové mluvy jako ustálené rčení - o neodbytných jedincích se říká „vtírá se jak pitralón“.

Ale vraťme se k historii tohoto výrobku i značky. Pitralon se sice vyráběl už za první republiky, ale Setuza začala vodu po holení s tímto názvem vyrábět až v roce 1951 – tehdy totiž stát převedl na Setuzu práva na ochranné známky zkonfiskované německé firmy z Podmokel, která stejně jako zubní pastu Odol vyráběla i vodu po holení Pitralon. Verze ze Setuzy kopírovala složením i obalem původní Pitralon a dodnes došlo jen k drobným změnám, základem je nadále 75 procent lihu, dále glyceriny, voda a parfém, novodobým obohacením byl jen vitamin E, který obecně pleti prospívá.

Právě vysoký obsah alkoholu vedl i k užívání zcela jiného druhu, než byl původní záměr – údajně se pitralon ochucoval ovocným vitacitem (mimochodem – taky jedna vyhlášená značka své doby) a stával se tak improvizovaným a dostupným drinkem zejména pro vojáky základní služby.

Později byl do výroby zařazený i holicí krém značky Pitralon, ale zdá se, že pitralon vymizí – v devadesátých letech učinila Setuza pokus a uvedla na trh inovovanou řadu Pitralon Sensitiv pro mladou generaci. Neuchytila se, pitralon je zkrátka záležitostí generační a vyhledávají ho zákazníci ve věku kolem šedesátky a výše – tady je setrvačnost obrovská.

Nicméně ještě dnes si můžete vodu po holení Pitralon F nebo pěnivý holicí krém vylepšený silikonovým olejem objednat i v internetovém obchodě a tam, kde se světové značky pohybují v řádu stokorun, skromný pitralon si vystačí s desetikorunami. Uvidíme, jestli neviditelná, ale fungující „ruka trhu“ odhodí tuhle vodu po holení na smetiště dějin a naše děti už nebudou rozumět ani tomu rčení „vtírá se jak pitralon“.

Zákaznické recenze
Nebyly nalezeny žádné recenze.
Diskuze k produktu
Diskuze k: Pitralon F voda po holení 100 ml

Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvěk

Popis produktu
Zákaznické recenze
Určení:Pro muže

Pitralon voda po holení - chlapa najdeš uvnitř. České muže provází už od roku 1920

  • Obsahuje vitamin F,
  • Oholenou pokožku dezinfikuje
  • Zároveň osvěžuje.
  • Nový obal si spotřebitelé vybrali sami
Složení

Alcohol, Aqua, Parfum, Ethyl linoleate, Glycerin,Alpha - Isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Cloumarin, Hexyl Cinnmal, Limonene, Linalool.

Vitamín F je základem pro tvorbu a funkci buněčných membrán.

  • Podílí se na kvalitě našich vlasů, nehtů a pokožky (je účinný v boji proti akné).
  • Ovlivňuje naši energii, pomáhá snižovat hladinu cholesterolu v krvi a tím zároveň zabraňuje kornatění cév, ochraňuje také játra a snižuje vysoký krevní tlak.
  • Vitamín F celkově podporuje imunitní systém, zabraňuje vzniku krevních sraženin a působí preventivně proti onemocněním srdce a mozkové mrtvici.
  • Působí také příznivě na funkci prostaty.
Upozornění

Pod značku Pitralon jsou zařazeny tradiční výrobky pánské kosmetiky, které splňují požadavky běžného spotřebitele. Nový obal si spotřebitelé vybrali sami.

Jen málokterému výrobku se podaří, že se rozšíří a zdomácní natolik, že se jeho obchodní značka stane pojmenováním určitého typu výrobku. Vodě po holení značky Pitralon se to povedlo dokonale.

České muže provází už od roku 1920, ještě v padesátých letech se používal slogan – U mužů udává tón Pitralon. Pravidelně se objevoval pod vánočním stromečkem nebo u narozeninového dortu mnoha mužů, patrně nejen kvůli svým kvalitám, ale taky proto, že trh toho více nenabízel nebo jen v omezeném množství. Pro starší generaci je podnes „pitralon“ synonymem jakékoli vody po holení, bez ohledu na to, jestli je na lahvičce napsáno Adidas, Boss nebo Gilette. Značka pronikla i do lidové mluvy jako ustálené rčení - o neodbytných jedincích se říká „vtírá se jak pitralón“.

Ale vraťme se k historii tohoto výrobku i značky. Pitralon se sice vyráběl už za první republiky, ale Setuza začala vodu po holení s tímto názvem vyrábět až v roce 1951 – tehdy totiž stát převedl na Setuzu práva na ochranné známky zkonfiskované německé firmy z Podmokel, která stejně jako zubní pastu Odol vyráběla i vodu po holení Pitralon. Verze ze Setuzy kopírovala složením i obalem původní Pitralon a dodnes došlo jen k drobným změnám, základem je nadále 75 procent lihu, dále glyceriny, voda a parfém, novodobým obohacením byl jen vitamin E, který obecně pleti prospívá.

Právě vysoký obsah alkoholu vedl i k užívání zcela jiného druhu, než byl původní záměr – údajně se pitralon ochucoval ovocným vitacitem (mimochodem – taky jedna vyhlášená značka své doby) a stával se tak improvizovaným a dostupným drinkem zejména pro vojáky základní služby.

Později byl do výroby zařazený i holicí krém značky Pitralon, ale zdá se, že pitralon vymizí – v devadesátých letech učinila Setuza pokus a uvedla na trh inovovanou řadu Pitralon Sensitiv pro mladou generaci. Neuchytila se, pitralon je zkrátka záležitostí generační a vyhledávají ho zákazníci ve věku kolem šedesátky a výše – tady je setrvačnost obrovská.

Nicméně ještě dnes si můžete vodu po holení Pitralon F nebo pěnivý holicí krém vylepšený silikonovým olejem objednat i v internetovém obchodě a tam, kde se světové značky pohybují v řádu stokorun, skromný pitralon si vystačí s desetikorunami. Uvidíme, jestli neviditelná, ale fungující „ruka trhu“ odhodí tuhle vodu po holení na smetiště dějin a naše děti už nebudou rozumět ani tomu rčení „vtírá se jak pitralon“.

Nebyly nalezeny žádné recenze.
© 2014 VMD Drogerie, Parfumerie CZ