Gillette®
- Svíčky, vonné oleje
- Osvěžovače vzduchu
- Potravinářské výrobky
- Zdravý životní styl
- Domácnost
- Home Decor
- Kuchyňské potřeby
- Papírové ubrousky, utěrky
- Alobal, folie, papír
- Sáčky pytle
- Tašky
- Zátky korkové, PE
- Demižony
- Špejle, párátka
- Prkénka na krájení
- Podložka pod hrnec
- Sklenky, panáky rozlišovače
- Plecháčky
- Hrnky
- Karafy
- Lahve
- Lžičky
- Filtry do kávovarů
- Mašlovačky
- Škrabky
- Obracečky
- Vařečky
- Otvíráky
- Naběračky
- Podnosy a tácy
- Podtácky
- Misky
- Dózy na potraviny
- Zavařovací víčka
- Termoláhve
- Placatka
- Gadgets - udělátko
- Nálepky na kořenky
- Lapače nečistot, hadičky
- Plastové, jednorázové nádobí
- Bytový textil
- Potřeby pro domácnost
- Teploměry, technická měřidla
- Hodiny a budíky
- Galanterie
- Bytové dekorace
- Cedulky informační
- Dekorace
- Elektro
- Zdraví
Gillette®
Gillette je obchodní značkou společnosti Procter & Gamble, která ji používá pro své holící systémy, patřící mezi produkty pro osobní hygienu. Je to jedna z mnoha značek původně vlastněných společností The Gillette Company, patřící mezi světové dodavatele výrobků různých značek. Firemní slogan společnosti zní Pro muže to nejlepší. Původní společnost The Gillette Company založil v roce 1895 americký obchodních King Camp Gillette jako továrnu na výrobu žiletek. Roku 2005, 1. října, společnost Procter & Gamble dokončuje nákup The Gillette Company. Výsledkem této obchodní transakce je naprosté zrušení společnosti The Gillette Company. Jejím posledním dnem obchodování – znak G na newyorské burze – byl 30. září 2005. Sloučením vznikla největší společnost na světě zabývající se výrobky pro péči o tělo a domácnost. Kromě značky Gillette prodávala společnost P&G také značky Braun, Duracell, Oral-B, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® a Whisper a další, které rovněž ovládala. Veškerá aktiva The Gillette Company byla zpočátku včleněna do buňky zvané Global Gillette. V červenci roku 2007 Global Gillette rozdělena do dvou hlavních divizí společnosti Procter & Gamble – krása a péče o domácnost. V souladu s tím byly značky a výrobky rozděleny na dva směry.