Hoštické hnojivo
- Papírnictví
- Přáníčka a pohlednice
- Balení dárků
- Kreativní tvoření
- Netradiční dárky
- EKO kolekce
- Do domácnosti
- Vtipné magnetky
- Vtipný toaleťák
- Zubní kartáčky s nápisem
- Kuchyňské chňapky
- Podložky pod hrnec
- Kuchyňské utěrky
- Kuchyňské zástěry
- Dárkový hadr, ručník
- Prkénka na krájení
- Plecháčky
- Sklenice
- Hrnky
- Misky
- Sportovní láhev
- Placatka
- Lžičky
- Naběračky
- Vařečky
- Obracečky
- Podtácky
- Zátka na víno
- Otvíráky
- Zápalky
- Obaly na květináče
- Cedulky do květináče
- Dekorační kachlíky
- Vonné sáčky
- Dekorační obrazy, cedulky
- Vychytávky
- Do kanceláře
- Me to You, Nici
- Dobroty s humorem
- Pro radost
- Relax
- Original kolekce
- Kosmetika
- Svatba
- Párty a humor
- Hry a zábava
- Móda
Hoštické hnojivo
Hoštická pečeť Významný výrobce hnojiv pro pokojové a zahradní rostliny FORESTINA s.r.o. navazuje na dlouholetou tradici výroby hnojiv ve Střelských Hošticích. Střelské Hoštice leží na řece Otavě v jižních Čechách asi 12km od Strakonic a jsou zmiňovány již ve 13. stolení. V minulosti byly známy zvláště rýžováním zlata, chováním perlorodek či stavbou a plavením vorů. Po celá staletí je pak kraj pozitivně vnímán pro svoji zachovalou přírodu, čisté ovzduší a v posledním období jako ideální místo pro rekreaci s výbornými podmínkami pro aktivní odpočinek a cestování. V roce 1927 se zde začala zpracovávat rohovina. Tato surovina sloužila k výrobě potravinářských přípravků, různých průmyslových výrobků, v neposlední řadě pak jako kvalitní organické hnojivo. Na tomto základě se rozvíjela výroba různých druhů hnojiv. Postupně se měnily i výrobní subjekty. Po privatizaci v 90. letech minulého stolení se výrobní program začal orientovat na hobby balení pro drobné pěstitele, zahrádkáře, dále pro potřeby pěstování rostlin v domácnostech a na výrobu průmyslových hnojiv pro zemědělské producenty. Po čase se pak výroba hobby balení vyčlenila do samostatné firmy FORESTINA s.r.o. a od té doby nastal výrazný nárůst jak objemu výroby, tak i podstatného rozšíření sortimentu. Velké změny může spotřebitel zaznamenat i v balení výrobků, kde postupně dochází k inovacím stávajících obalů a rozšiřování gramáží podle potřeb zákazníků.