HOLLISTER
- Svíčky, vonné oleje
- Osvěžovače vzduchu
- Potravinářské výrobky
- Zdravý životní styl
- Domácnost
- Dekorace
- Elektro
- Zdraví
- Co řešíte
- Hubnutí
- Chřipka a nachlazení
- Imunita
- Alergie
- Bolest
- Klouby
- Rakovina
- Cukrovka
- Detoxikace
- Energie a vitalita
- Nabuzení organismu
- Stres, nervy, deprese
- Spánek, nespavost
- Soustředění, paměť
- Chrápání
- Cholesterol
- Infarkt a mrtvice
- Srdeční onemocnění
- Krevní tlak
- Jizvy a pahýly
- Hemeroidy
- Bradavice, kuří oka
- Kožní nemoci, ekzémy
- Plísně
- Křečové žíly, cévy
- Metličkové žilky
- Bércové vředy a abscesy
- Otoky, modřiny
- Opruzeniny, zapařeniny, proleženiny
- Proleženiny
- Záněty
- Dna
- Štítná žláza
- Játra žlučník a slinivka
- Ledviny a močové ústrojí
- Trávicí soustava
- Nadýmání
- Odvodnění
- Menopauza
- Mozek a paměť
- Oči a zrak
- Opar
- Padání vlasů
- Potence, Erekce
- Menstruace
- Ženské pohlavní orgány
- Těhotenství, mateřství
- Nevolnost, zvracení
- Testy na koronavirus
- Zdravotní potřeby
- Vložky do bot
- Dioptrické brýle
- Zdravotní měřicí přístroje
- Péče o pacienta
- Tejpy
- Dezinfekce
- Co řešíte
HOLLISTER
Hollister, neboli také Hollister Co. či HCo je americká life-stylová značka patřící pod značku Abercrombie & Fitch. Oblečení Hollister se od oblečení Abercrombie liší v použitých materiálech a hlavně dostupnější cenou (oblečení Hollister bývá asi o 20% levnější).
Značka Hollister byla založena v roce 2000. V červenci téhož roku byla otevřena první kamenná prodejna. Osm let poté pronikla značka Hollister i mimo území USA a Kanady, konkrétně do Londýna. Postupně byly otevřeny prodejny také v Itálii, Německu, Španělsku a Irsku. Značka nejprve cílila na mladé spotřebitele ve věku okolo 14-18 lety, nyní se tato hranice posunula a oblečení značky Hollister je vhodné pro osoby v rozmezí 12-40 let.
Nabídka oblečení Hollister zahrnuje trička, polokošile, tílka, svetry, džíny, mikiny, tepláky,kraťasy a mnoho dalšího. Prodejny jsou vždy rozděleny na dvě místnosti, přičemž první polovina obchodu je věnována mužům (Bettys) a druhá ženám (Dudes). Prodejny také zaujmou originální parfémovou vůní. Jedná se tak o velmi originální reklamní prvek na jejich parfémy.